Utmanad!

Jag blev utmanad av Jenny.

Regler:
Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De åtta sanningarna:

1. Jag är otroligt morgontrött
2. Jag hatar att vika tvätt
3. Jag hatar när det finns smör på kanten i packetet  
4. Älskar att baka bullar =)
5. Älskar att köra bil
6. Kan nästan ingenting vad det gäller datorer =S
7. Kan inte somna utan musik i öronen
8. Tycker om när det regnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0