Ondagen den 2 /8

gud vad trött man kan vara..Nova vill verkligen inte sova så mkt som alla andra bebisar gör..
Ska kontakta BVC imorrn för att kolla om det är kolik=S hoppas verkligen inte det är det.
Sov inte så här lite änns när jag jobade mer än 100% på mitt förra jobb. det tar verklilgen på den.
kan inte be daniel om för mkt hjälp heller när han ska upp och jobba dagen efter..vill ju inte att vi ska bråka om det precis..=(
 Ska snart ta över så daniel får gå och lägg sig. har fått lite tid för mig sj idag så jag tog Tessi ner till kype och gick en lång runda där med henne vilket var hur skönt som helst..
Daniel satt hemma och tog hand om Nova vilket hade gått bra, han hade ju sällskap av Ck.

Nä nu ska jag ta Nova och sorry att det inte blir så många inlägg mne jag hoppas ni förstår..

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0