Hinner inte med i svängarna

Gud vad tiden rinner iväg och speciellt om man är mamma. Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig och tvätta, städa och baka men icke så nicke.. Blev bara att jag hann med att tvätta.. har ju glömt tre tvätt tider på raken så högen var VÄLDIGT stor, skönt att jag kunde få ett dubbelpass.. tvättade från 08-16, härligt att allt är rent nu :D sen skulle jag hunnit med att städa med men nä.. fick åka ner till knalleland och köpa födelsedagspresent till min Älskling.. han var så söt innan ikväll så att han fick den ena idag.. en väckarklocka som visar tiden och temp i taket, han blev väldigt glad, vilket var tur =) jobbigt annars =/ den andra får han imorrn en bok, Svenska Maffian..

Imorrn ska vi ner till Skåne för att kolla på en lägenhet som vi formodligen ska ha plus att vi ska titta på jobb till Daniel..
Helgen ska älsklingen jobba och jag ska ta hand om Nova.. men men pengarna behövs..

Nu ska jag ta hand om disken så att det blir gjort..

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0