Helgen i Skåne

Denna helgen har avrit den bästa på väldigt väldigt länge=D Det var super soligt att träffa alla gamla vänner som man inte träffat på år och dar..alla tycker det ska bli lika kul som jag att flytta ner =) saknar er ännu mer nu efter helgen.. stort tack!

Helgen bjöd även på kalas för mig och Daniel.. vi had bara önskat oss pengar och det avr det vi fick..
Ja vi fick även en vatten kokar som vi behövde.. sen kom nästan alla gäster med något till lilla prinsessan..
Två stora kassar åkte vi hem med, som innehöll en massa kläder och sånt =)skoj..

I veckan är det ett BVC besök och Älsklingens 22 år dag på schemat..ska även försöka att träffa jenny en liten stund=)

Nova börjar sova bättre på nätterna nu och vi börjar komma in i rutiner nu vilket är väldigt skönt..
Man uppskattar sin egentid mkt mkt mer nu,,
Imorrn efter jobbet ska älsklingen faktiskt ta Nova en sväng så ska jag och Tessi ta en runda runt Kypesjön..

Nu ska jag skriva klart maile sen krypa till kojs..

Ha det nice..

p.s hittade en skit häftig dörrmatta där det stod: Stå inte här och frys.. GÅ HEM! =D

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0