del 2 av 2

Ja då var även denna dagen över.. Det är egentligen Daniels natt men han ska jobba imorrn , exrta för Andreas är inte där så han får sova i natt snäll som jag är.. =D

Idag blev det ett besök hos Hyväri/Pansar vilket var trevligt. Tur att vi åkte dit så jag fick se att Nova faktiskt växer.. hehe man blir så lätt hemmablind på henne.. jag och Carro bestämde att vi skulle försöka gå på en promenad nästa vecka om vädert tillåter det. hoppas!=)
Där drog vi några timmar=)

Sen hemma lagade vi lite mat och myste med 'Nova..
Vi har även hunnit med två filmer ikväll.. Wrong Turn 2 och Hancook, som var ganska bra..
vi såg wrong turn  1 igår så vi var ju tyvngna att se 2:a idag =)

Nä nu ska jag kolla rundor lite på vad jag kan ge Älsklingen på han 22-års dag som börjar komma krypande så smått..

Sov gott folket!

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0