14/8

Idag har det varit ganska bra dag trotts att Nova varit lite grinig,
Varit på efterkontroll hos barnmorksan jag hade när jag väntade Nova, och allt var bra.=)
Var så himla kul att träffa henne igen, hon var riktigt duktig och trevlig på våra besök.
nästan så man blir sugen på en liten till ;) *skoj*

Igår var Daniels mamma och hennes kille här på besök. Nova fick ett packet som innehöll kläder=)
Rosa klader så klart! =) hehe jättefint!

Ikväll var vi och handlade lite på City sen åkte vi till Målsryd på besök hos fam Henriksson, vilket var mkt trevligt.
som alltid=) Dom är då goa!

Imorrn är det tvätt, städ och packning som gäller.
Åker ner till SKåne i helgen för att fira min och Daniels fördelsdag + att träffa alla min fjällor=) *saknat dom*

nu ska jag gå och plata håret sen krya ner i kojan.

Ha en fin helg..

Over And Out

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0